We luisteren massaal naar de radio




De verschillende regieën in ons land adverteerden afgelopen week in de dagbladen en de vakpers met de VIA-campagne. Daarin excuseren ze zich aan alle CEO’s wanneer hun medewerkers tijdens het thuiswerken soms wat afgeleid zijn, omdat ze massaal naar radio luisteren, dus ook naar onze radio-campagnes. Enfin, deze van onze klanten.
De CIM-cijfers bewijzen het.
Het aantal luisteraars is toegenomen met +262.000 per week.
89,7% luistert wekelijks.  
De luisterduur is gestegen tot 3u52min (+4min per dag).

Bron: VAR – Nieuwsbrief

Plaats een reactie

Nog geen reacties.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s