De Standaard vernieuwt De Standaard Magazine

De Standaard Magazine zet al bijna twintig jaar elke week de laatste nieuwe trends in de spotlight.
Elke zaterdag ontdekken 263 100 lezers* wat hot en trendy is in hun wekelijkse lifestyle update.
De Standaard Magazine is dan ook marktleider in zijn segment. Maar De Standaard zou De Standaard niet zijn als ze niet zélf voor de laatste trend zou zorgen. Daarom kreeg De Standaard Magazine een grondige restyling. De gekende kwaliteit, in een nieuw eigentijds jasje.
(*CIM 2010-2011)

 

What’s new…

Twintig jaar na de lancering bedacht Corelio een nieuw formaat voor De Standaard Magazine: jonger, handiger, hedendaagser en vooral mobieler. Een magazine dat je overal kan lezen, niet alleen aan je ontbijttafel.

De Standaard Magazine profileert zich onomwonden als lifestylemedium en heeft daarom ook als ondertitel “Life/Style/Gids”. Dat concept komt ook terug in de structuur van het magazine, waarin elke keer drie luiken zitten: Life – Style – Gids. Het magazine telt bovendien méér pagina’s waardoor er nog meer ruimte is voor boeiende artikels en inspirerende reportages.

Geen krantenpapier maar ook geen anoniem glossy magazinepapier. Papier dat het magazine onderscheidt van de concurrentie, iets meer lifestyle ademt en toch nog in de lijn ligt van het papier van het vroegere De Standaard Magazine. Elf keer per jaar worden enkele themanummers in een luxe versie uitgebracht: witter papier en een stevige cover, eventueel gepimpt met een vijfde kleur.

Van het eerste nummer werd er ook een speciale DSM iPad-versie gemaakt waar de lezer makkelijk door de pagina’s kan bladeren en genieten van de kwaliteitsvolle foto’s en reportages. U kan de DSM iPad app gratis downloaden via deze link: http://itunes.apple.com/us/app/de-standaard-magazine/id470181428?ls=1&mt=8

 

Nieuwe advertentiemogelijkheden

Deze nieuwigheden bieden ongetwijfeld nieuwe adverteermogelijkheden. Omdat adverteerders een nieuw lezerspubliek bereiken. Omdat de uitbreiding van de inhoud en lancering van de iPad app zorgt voor meer mogelijkheden. Omdat De Standaard Magazine staat voor kwaliteit. Omdat trendsettende adverteerders matchen met De Standaard Magazine.
Corelio Connect heeft een voordelig lanceringsaanbod uitgewerkt en ook de elf luxe specials zijn een niet te missen adverteer opportuniteit.

 

Bron: persbericht

Plaats een reactie

Nog geen reacties.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s